Over Happy Hippo

Zie ons promotiefilmpje

Stichting Happy Hippo maakt verjaardagsboxen voor kinderen waarvan de ouders afhankelijk zijn van de voedselbank Breda. De boxen t.w.v. € 30,- zijn gevuld met alle benodigheden om een kind een fijne en feestelijke verjaardag te kunnen geven. Men moet denken aan: Een cadeaubon voor de ouders om een cadeau te kunnen kopen, Cakemix/lollies om traktaties te kunnen maken voor school, vouwblaadjes, stickers, viltstiften en lijm om uitnodigen te maken voor het feest en voor het feest zelf; slingers, ballonnen, limonade, lollies, chips en pannenkoekmix.

De boxen komen in samenwerking met de voedselbank Breda uiteindelijk terecht bij de armste jarige kinderen van Breda. Stichting Happy Hippo richt zich vooral op de groep kinderen in Breda onder de 12 jaar, omdat deze groep kinderen nog erg kwetsbaar is voor omstandigheden en gebeurtenissen, die veel invloed kunnen hebben op hun emotionele ontwikkeling.

Stichting Happy Hippo heeft zich als doel gesteld structurele bijdrage te leveren aan een onvergetelijke dag voor de kinderen en de ouders en zo de zorgen van deze zware financiële tijden te verzachten. Zo kan een kind vrij zijn, en hoeft zich enkel te richten op het kind zijn.

2014 zijn wij het project Busy Bee gestart waarin wij brugklassers van de voedselbank een steuntje in de rug geven. Zij ontvangen van ons een box met daarin schoolartikelen voor het nieuwe spannende schooljaar. Lees hier meer over Busy Bee.

Ook in 2014 gestart met het project Dreamy Dolphin voor de kinderen die terechtkomen in de crisisopvang van de Safegroup. Safegroup is een opvanghuis voor vrouwen en kinderen die zijn gevlucht voor huiselijk geweld. Lees hier meer over Dreamy Dolphin

Voor een gift van € 30,- zet u een kind en een gezin in het zonnetje in dit bewolkte Nederland!

Let op: Op de foto's zitten rechten, deze mogen niet worden gebruikt. Wel het logo