Project Busy Bee

Met trots starten wij in 2014 het Project Busy Bee.

De Brugklas! Wie kan het zich niet meer herinneren? Een ontzettend spannende en bijzondere tijd. Nieuwe school, nieuwe vrienden, nieuwe ervaringen en nieuwe schoolvakken. Ieder kind bereid zich voor op deze nieuwe fase. Het is ontzettend leuk om daarom voor de school begint al je boeken mooi te kaften. Je agenda te vullen en je tas al klaar te zetten voor de eerste dag.

Vlak voor het schooljaar begint dan krijg je een lijst met alles wat je zoal nodig hebt dat schooljaar. Alle ouders weten dat dit best een dure grap kan gaan worden. Even wat schriften, pennen, agenda, geodriehoek en mappen aanschaffen. Je zit al snel aan € 80,- . Om de brugklassers van de voedselbank een steuntje in de rug te geven zijn wij het Project Busy Bee gestart.

Samen met Aartsenfruit Kids Foundation hebben wij dit project gestart en ontwikkelen wij boxen met daarin artikelen voor de brugklas. De inhoud is oa: Kaftpapier, collegeblokken, schriften, multimappen, pennen, markeerstiften, lijm, opbergmappen, geodriehoek, lineaal, etui en ze mogen zelfs een mooie agenda uitzoeken. En nog veel meer!

15 augustus 2014 werden de eerste boxen worden uitgedeeld!