Stichting Happy Hippo

Het Happy Hippo team

Over ons

Stichting Happy Hippo wordt gerund door een klein groepje enthousiaste dames die zich op vrijwillige basis inzetten.

Margriet Oostrom-Huibers de initiatiefneemster. In 2012 richtte zij Stichting Happy Hippo op. Samen met secretaris Inge Stoof en penningmeester Saskia Hardeman vormt Margriet het bestuur.

Vaste vrijwilligers die het team compleet maken zijn Natasja van Gogh, Yotta Bourdakis en Annemieke Vissers.

Stichting Happy Hippo is na ruim 10 jaar uitgegroeid tot een bekende, gezonde en succesvolle organisatie in Breda

Onze missie

“Een cadeau voor ieder kind”

Bij Happy Hippo draait alles om ‘een cadeau voor ieder kind’. We willen dat alle kinderen stralen, want voor ons is elk kind belangrijk. Daarom zorgen we ervoor dat ze plezier beleven aan speelgoed dat perfect bij hen past. Tegelijkertijd dragen we ons steentje bij aan een duurzamer Breda door gerecycled speelgoed een tweede leven te geven.

Jaarverslagen

Happy Hippo is een ANBI stichting en heeft geen winstoogmerk. De stichting is ingeschreven bij de KVK onder nummer 54536146

Wij zijn vrijwilligers en werken alleen met vrijwilligers. Dat betekent dat we niemand betalen voor zijn of haar inzet ook niet met een vrijwilligersvergoeding.

Nieuwsbrieven

Blijf op de hoogte van al onze avonturen!

Onze nieuwsbrieven geven je een kijkje achter de schermen, waarin we onze recente activiteiten en toekomstplannen met je delen. Wil je geen enkel nieuwtje missen? Meld je dan HIER aan voor onze nieuwsbrief!