Het Happy Hippo team

Over ons

Stichting Happy Hippo wordt gerund door een klein groepje enthousiaste dames die zich vrijwillig inzetten.

Margriet Oostrom-Huibers de is initiatiefneemster. In 2012 is zij gestart met Stichting Happy Hippo. Samen met secretaris Inge Stoof en penningmeester Saskia Hardeman vormt Margriet het bestuur.

Vaste vrijwilligers die het team compleet maken zijn Natasja van Gogh, Yotta Bourdakis en Annemieke Vissers.

Stichting Happy Hippo is na ruim 10 jaar een bekende, gezonde en succesvolle organisatie in Breda geworden.

Onze missie

Wij willen dat alle kinderen in Breda mee kunnen doen. Ze moeten allemaal zorgeloos kunnen spelen met speelgoed wat past bij hun leeftijd en wat ze zelf of (samen met) hun ouders/verzorgers uit kunnen kiezen.

Ook willen we Breda duurzamer maken.

Jaarverslagen

Happy Hippo is een ANBI stichting en heeft geen winstoogmerk. De stichting is ingeschreven bij de KVK onder nummer 54536146

Wij zijn vrijwilligers en werken alleen met vrijwilligers. Dat betekent dat we niemand betalen voor zijn of haar inzet ook niet met een vrijwilligersvergoeding.

Nieuwsbrieven

Periodiek maken wij een nieuwsbrief waarin we vertellen wat we de afgelopen periode hebben gedaan. Ok vertellen we wat de plannen voor de toekomst zijn.

Wil jij de nieuwsbrief ook ontvangen ? Schrijf je dan HIER in