Stichting Happy Hippo

Speelgoed doneren

Binnenkort kun je speelgoed doneren!

Inleveren van goed tweedehands speelgoed kan vanaf 16 augustus elke vrijdag tussen 9.30 uur en 13.00 uur bij de Speelgoedbank in de oude Faam Fabriek (Terheijdenseweg 64)

Kijk hieronder met welk speelgoed je ons blij maakt.

Schenk jouw speelgoed aan Happy Hippo! Jouw donaties laten kinderen weer stralen. Want elk kind verdient het om echt kind te zijn, toch? En het is super simpel!

Heb jij goed speelgoed over waar niet meer mee gespeeld wordt? Wij zijn erg bij met schoon tweedehands en herbruikbaar speelgoed.

Via onze speelgoedbank krijgt jullie speelgoed een heel mooi tweede leven. Samen dragen we een steentje bij aan een duurzamer Breda én helpen we kinderen die het hard nodig hebben. Je maakt de kinderen heel blij met:

• Goed en bruikbaar speelgoed
  • Schoon, compleet en heel speelgoed (dus niet kapot)
  • Puzzels en spellen compleet en in de doos
  • Nieuwe knuffels
  • Lego en duplo
  • Playmobil
  • Fischer Price
  • Kinder verkleedkleding
  • Knutselspullen
  • Goede moderne prenten- en leesboeken maximaal 20 jaar oud. (Zonder vergeelde bladzijden en zonder dat erin geschreven is)

Onderstaande nemen we NIET aan:

• Speelgoed ouder dan 15 jaar
  • Incompleet speelgoed
  • Kapot, verkleurd en vies speelgoed
  • Videobanden, cassettes, cd’s en dvd’s
  • Opblaasbare artikelen
  • Gebruikte knuffels

BELANGRIJK: Happy Hippo Heroes zijn onze enthousiaste vrijwilligers die ervoor zorgen dat de speelgoedbank er tiptop in orde uitziet. Ze zoeken het aangeleverde speelgoed uit en sorteren het.

Wij vragen je daarom vriendelijk om kritisch te kijken naar het speelgoed. Is het opnieuw ingepakt nog steeds een fantastisch cadeau voor ieder kind? Dan is jouw donatie zeer welkom! Is dit niet het geval? Lever je speelgoed dan in bij de kringloopwinkel.

Daar worden onze Happy Hippo Heroes heel blij van. Dan kunnen zij zich richten op waar het om draait: mooi eigentijds speelgoed sorteren voor in onze schappen.

Mooi tweedehands speelgoed kun je afleveren tijdens speciale openingstijden van de speelgoedbank.