Happy Hippo Box

Kinderen waarvan de ouders zijn ingeschreven bij de voedselbank in kunnen vaak niet hun verjaardag vieren. En al zeker niet zoals de meeste kinderen in Nederland en hun eigen omgeving gewend zijn.

Gezellig trakteren en een paar vriendjes uitnodigen voor een bruisend feestje zit er vaak door de financiele omstandigheden van de ouders niet in.  Het komt zelfs voor dat kinderen zich ziek melden op school omdat ze niet kunnen trakteren voor de klas.

Wij, Stichting Happy Hippo creëren feestelijke verjaardagsboxen met alles erin om een vrolijke en gezellige verjaardag te kunnen vieren.

Voor wie: Kinderen bij de voedselbank Breda

Happy Hippo Box:

Alle kinderen t/m 12 jaar ontvangen van ons een box voor hun verjaardag met daarin alle benodigdheden om deze te kunnen vieren. Ze kunnen trakteren op school (muffins/rozijntjes) , een klein feestje geven met pannenkoeken, chips of popcorn en limonade en uiteraard de benodigde versieringen voor in huis.  Knutselspullen en niet onbelangrijk: een cadeau! De boxen zijn ingedeeld in de leeftijdcatagorien 1 jaar, 2-3 jaar, 4-6 jaar, 7-8 jaar, 8-10 jaar en 11-12 jaar.

Happy Hippo Bag:

Alle jongens en meiden van 13 t/m 16 jaar ontvangen van ons een tas gevuld meteen leuke verrassing voor hun verjaardag. Een paar kleine cadeautjes, die we uiteraard hier niet kunnen verklappen.