Happy Hippo Box

Kinderen waarvan de ouders zijn ingeschreven bij de voedselbank kunnen vaak niet hun verjaardag vieren. En al zeker niet zoals de meeste kinderen in Nederland en hun eigen omgeving gewend zijn.

Gezellig trakteren, paar vriendjes uitnodigen voor een bruisend feestje zit er vaak door de financiele omstandigheden van de ouders niet in.  Het komt zelfs voor dat kinderen zich ziek melden op school omdat ze niet kunnen trakteren voor de klas. Niet toegezongen kunnen worden op de stoel vooraan in de klas.

Wij Stichting Happy Hippo creeren feestelijke boxen met alles erin om een feestelijke en gezellige verjaardag te kunnen vieren.

Voor wie: Kinderen bij de voedselbank Breda

Happy Hippo Box:

Alle kinderen t/m 12 jaar ontvangt van ons een box voor hun verjaardag met daarin alle benodigdheden om deze te kunnen vieren. Ze kunnen trakteren op school (muffins/rozijntjes) , een klein feestje geven met pannenkoeken, chips en limonade en uiteraard de benodigde versieringen in huis.  Knutselspullen en niet onbelangrijk het cadeau! De boxen zijn ingedeeld in de leeftijdcatagorien 1 jaar, 2-3 jaar, 4-6 jaar, 7-8 jaar, 8-10 jaar en 11-12 jaar.

Happy Hippo Bag:

Alle kinderen 13 t/m 16 jaar ontvangen van ons ingedeeld voor een jongen of een meisje een tas gevuld meteen leuke verrassing voor hun verjaardag. Paar kleine cadeautjes, die we uiteraard hier niet kunnen verklappen